Népszerű bejegyzések

2010. november 23., kedd

Miért is főztem két lábos töltött káposztát?

Magam sem tudom, itt kavarog a fejemben legalább négy-öt féle recept és mindegyik töltött káposzta, melyiket főzzem hisz mind finom?
Nosza rajta nézzük mi van itthon:
két fej káposzta, pulyka és sertés húsa darálva, füstölt oldalas, rizs, gersli, hagyma, fokhagyma, savanyú apró káposzta, tejföl és fűszerek stb.stb.
Leforráztam a káposzta fejeket, szépen leveleire szedtem és a vastag ereket kivágtam, majd beáztattam a savanyú apró káposztát. Két tölteléket készítettem el, egy pulyka húsos gerslis és egy sertés húsos rizsest, majd elő kotortam két kb. egyforma méretű lábost aljukra savanyú aprót raktam és az egyikbe a pulyka húsos töltelékest a másikba a sertés húsos töltelékeket raktam, persze szép sorban körbe körbe, és raktam közéjük füstölt oldalast is. A tetejére is került még kicsi savanyú apró káposzta, majd felengedtem vízzel és főzni kezdtem. Most itt tartok a későbbiekben a majdnem kész ételekre vékony fokhagymás rántást teszek, mert most így kívánom. Majd legközelebb paradicsomosan csinálom. Hogy melyik fog jobban ízleni a fiúknak majd holnap megírom.
Hát ezért főztem két lábossal.

3 megjegyzés:

  1. Mail ment.
    Mi az a gersli?Csak azzal nem vagyok tisztába. A recepted nagyon guszta.

    VálaszTörlés
  2. Szia jó a recepted én tudom mi a gersli:))

    VálaszTörlés
  3. Kedves Anikó!
    Kocogok ám hozzád is minél előbb.
    puszi

    VálaszTörlés