Népszerű bejegyzések

2011. augusztus 3., szerda

Van újra Apukám!

Hát igen, van újra Apukám. Nevelő apám és Édesanyám már régen eltávoztak, így már elég rég óta nincs kinek azt mondani Apu! Kislányom látta, hogy őrlődök és nagyon hiányzik nekem egy szülő, kereste Aput, mindenféle internetes közösségi oldalon, de sehol semmi. Bevallom én is kerestem már, de hamar feladtam, az az igazság, hogy voltak kételyeim, és sok hamis információt sulykoltak belém gyermekkoromban róla és a családjáról. Egy napon azonban jött egy email a lánykámtól, anyu megtaláltam az Apukádat és írt is nekem, nagyon szeretné veled fel venni a kapcsolatot. Természetesen írtam neki, sokáig beszélgettünk interneten keresztül. Végül a múlthónapban meglátogattuk Őket, nagyon örülök, mert igazán kedvesek voltak, nagy szeretettel vettek körül. Végre alaposabban meg ismerhettem a húgomat is. Igazán jó érzés volt, ott lenni, nem is tudom igazából szavakba ölteni. (A képen Apu látható)
Így lett nekem 49 évesen újra Apukám!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök neki kedves M. Sok örömetek lehet még együtt. Bár nekem is lenne még hasonló lehetőségem.

    VálaszTörlés
  2. Ilyen lehetőség csak egyszer van.... és hálát adok mindennek, hogy megtettem és éltem vele.

    VálaszTörlés